Finalul lunii iunie a marcat lansarea si aprinderea oficiala a primului ecran LED transparent din Romania, o premiera atat pentru piata locala de advertising, cat si pentru cea imobiliara. Evenimentul a avut loc pe cladirea de birouri The Light One din Bucuresti, aducand impreuna peste 100 de persoane din mediul de business, de la agentii de media si advertising la companii si brokeri din real estate.
Evenimentul a fost un bun prilej de a descoperi detalii legate de proiectul mixt office & rezidential The Light, precum si despre oportunitatile care se deschid prin operarea ecranelor digitale pe cladirile nou construite.
Amplasat la etajul 9 al cladirii The Light, ecranul operat de TPS Engage beneficiaza de setari avansate de contrast si luminozitate astfel ca este perfect vizibil si in timpul zilei. Cu o suprafata de 108 mp, campaniile media ruleaza simultan si sincronizat pe doua din fatadele cladirii.
In plus, este cel mai tehnologizat ecran exterior din Romania, putand furniza date in timp real despre audienta cu care intra in contact. Deasupra ecranului, exista o camera conectata prin fibra optica, iar datele procesate stocheaza informatii precum cate masini au trecut prin fata ecranului – anul de fabricatie, modelul, cati trecatori au fost pe strada in acel interval orar – varsta, sex. In functie de aceste date, advertiserii pot adapta sau modifica in timp real mesajele promovate pe ecran.
Nu in ultimul rand, vederea celor care opereaza in cladirea The Light One nu va fi deloc obstructionata, ecranul avand un nivel de transparenta de 87%.
Astazi, cladirile nu mai ofera doar un loc in care muncim sau traim, ci devin experiente in sine. Spatiul interior se conecteaza natural la comunitatea din jur, la viata orasului si la nevoile de lifestyle ale consumatorului modern. Cu acest gand in minte, a fost proiectat intreg ansamblul The Light care si-a propus sa revitalizeze intreg arealul central-vestic al Capitalei printr-un nou concept de office si living.